Budgetsupermarkt LIDL lanceert in navolging van fastfoodketens McDonalds, KFC en FEBO haar eigen kledinglijn. Topmodel Heidi Klum is het gezicht van de ‘’Esmara’’-collectie, die vanaf 18 september in de Nederlandse supermarkt verschijnt.

LIDL verkocht al geruime tijd textiel en voegt daar nu fashion aan toe. De Duitse supermarktketen geeft in een reactie aan dat de ‘’Esmara by HK’’-collectie iedereen moet aanspreken die modebewust door het leven wil gaan, zonder daarbij handenvol geld kwijt te zijn. LIDL heeft als doel om huidige klanten en nieuwe doelgroepen te bereiken.

Het blijft niet bij deze collectie. Woordvoerster Sascha van der Helm van LIDL laat weten dat er nog meer aankomt: ‘’ We starten maandag met deze collectie en vanaf 4 december is onze “Esmara by HK”-kerstcollectie in de winkel en online verkrijgbaar. Hierna zal ook een voorjaar en zomermode volgen. Voorlopig staan er vier collecties op stapel.’’

De artikelen zijn verkrijgbaar in meer dan 400 filialen en op de webshop van LIDL. Ook filialen in en rondom Tilburg beschikken vanaf volgende week over de nieuwe collectie. Wil jij weten welke? Kijk dan hieronder of de LIDL in jouw buurt erbij zit!